Araban Belediye Başkanı Mehmet Özdemir, Yeni yıl dolayısıyla bir mesaj yayınlandı.
Araban Belediye Başkanı Mehmet Özdemir, mesajında şu ifadelere yer verdi;
Yeni umutlar, yeni hedefler ve daha güzel bir gelecek ümidiyle yeni bir yıla sizlerle girmenin mutluluğu içerisindeyim.
Kıymetli Hemşehrilerim;
Her yeni yıl, insanların geleceğe umutla bakmasını sağlarken beklentilerini de artırmaktadır. Bizlerde geride bıraktığımız yılda olduğu gibi çocuklarımız ve gençlerimizin geleceğe güvenle bakabilmeleri için, onlara daha güzel günler bırakabilmek için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.
Devlet ve millet olarak amacımız, bu güzel vatan toprakları üzerinde, bu şanlı bayrağın altında, el ele, omuz omuza, gönül gönüle ve kardeşçe huzura ve barışa olan inancımızı tazeleyerek, Ülkemizi daha ileriye taşımaktır.
Bu duygu ve düşüncelerle yeni yılın Araban İlçemize, Milletimize, Ülkemize ve tüm insanlığa barış, esenlik, huzur ve mutluluk getirmesini, sevginin hiç eksik olmamasını, birlik ve beraberliğimizin devamını diliyor, sizlere saygılarımı sunuyorum.
ABDULLAH YİĞİT-ANKARA
Birleşik Rusya’nın desteğiyle İnguşetya’da çocuk spor müsabakaları düzenlendi
Kaliningrad’da Birleşik Rusya, yaşlı nesil için dövüş sanatları eğitimi düzenliyor
«Единая Россия» провела в Казани форум рабочей молодежи
Birleşik Rusya’nın girişimiyle Ulyanovsk’ta Olimpiyat sporunun tarihi üzerine bir bilgi yarışması düzenlendi
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı